1.01.2014

Çekiliş Hediyeleri Sahiplerine Ulaştı

Merhabalar sevgili takipçilerim,
Öncelikle hepinize çok mutlu sağlıklı huzurlu bir yıl dilerim. Benim hastalıklarla bitirdiğim 2013 yılından sonra 2014 yılı umarım daha sağlıklı geçer ve tüm hastalıklar üzüntüler kederler geçtiğimiz yılda kalmıştır. Yapmış olduğum yılbaşı çekilişinde hediye kazanan arkadaşlardan Azize Hanım ve Deniz Hanım'ın hediyelerini gönderdim ve sanırım ellerine de ulaştı.Elif Hanım'la da ileri ki bir zaman da kurabiyeler için sözleştik.Şimdi sizinle gönderilen kurabiyelerin fotoğraflarını paylaşmayı istiyorum.

Deniz Hanım yılbaşı kurabiyeleri içinden noel babalı olanları tercih etmişti.



Azize Hanım'da tercihini kardan adamlı eldivenli ve bastonlu modellerden yana kullanmıştı.



Hediyelerini bu kutular içerisinde gönderdim. Tabi ki kargoda başlarına bir şey gelmemesi için elimden geldiğince sarıp sarmaladım.













İşte bir çekilişte böyle sonuçlandı arkadaşlar. Yeni yıl da umarım biraz olsun ağzınızı tatlandırabilmişimdir. Hepinize tekrar musmutlu yıllar dilerim. Sağlıcakla kalın,
Sevgiler,













2 yorum:

  1. kurabiyelerim geldi kızlarımla cok begendik tatları kadar tasarımı ve sunumuda cok güzel yapmıssınız ellerinize emeginize saglık sevgiler

    YanıtlaSil
  2. Deniz Hanım çok teşekkür ederim beğenmiş olmanıza çok sevindim afiyet olsun kızlarınıza ve size mutlu sağlıklı yıllar dilerim :) Sevgiler

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...