8.01.2014

Anneme.....

Merhabalar,
Yaklaşık bir aydır babamın rahatsızlığı nedeniyle yaşadığımız sıkıntıları üzerimizden atabilmek ve annemin de doğum günü şerefine sürpriz bir doğum günü pastası yaptım. Laf aramızda bunca zamandır pasta yapıyorum annem babam abim ve eşi ilk kez pastamın tadına bakabildi. Hiç onlara pasta yapmamışım çok ayıp bana :) Akşam test ettiler ve çok beğendiler. Kendimi görücüye çıkmış kız gibi hissettim gerçekten :) Şaka bir yana Allah hepimizin anne ve babasına sağlık,mutluluk ve uzun ömürler versin.






 Sizi seviyorum annecim ve babacım. Allah başımızdan eksikliğinizi göstermesin.
Hepinize kucak dolusu sevgiler,

6 yorum:

  1. Allah uzun ömür versin.Pasta çok güzel görünüyor elinize sağlık..

    YanıtlaSil
  2. Ne kadar güzel görünüyor pastanız :) Hep böyle mutlu günlerde pasta pişirmeniz dileğiyle...

    YanıtlaSil
  3. sağlıklı ömür versin rabbim..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amin Nilgün Hanım hepimizin büyüklerine sağlık sıhhat versin inşallah. Sevgiler

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...