3.06.2014

Makaron Kursu

Merhaba sevgili takipçilerim,
Geçtiğimiz hafta benim için oldukça yoğun geçti. Hafta sonu Malatya'dan gelen Pervil ve sevgili sihirli fırınım'ın güzel yürekli sahibesi Sümeyra ile makaron kursu gerçekleştirdik. Benim için çok keyifli bir deneyim oldu. Biz hem çok eğlendik hem de çok güzel makaronlar yaptık.  Gelin o güzel günün hatırası fotoğraflara bakalım.
















Veee bunlarda benim hediyelerim. Canım Sümeyra'm kendi elleriyle dikmiş önlüğümü ve kupaya oğluşumun resimlerini ve en son yaptığım nişan pastasının resimini bastırtmış. Çok ama çok mutlu oldum ki ben :) Ne kadar teşekkür etsem az gelir.




 Bir daha ki kurs tarihim 8 Haziran Pazar. Katılmak isterseniz tatlimolasi@gmail.com adresine mail atabilirsiniz ya da 546 779 88 79 nolu telefonu arayabilirsiniz. 
Sevgiyle kalın





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...