22.09.2013

Cars 2 Kurabiyeleri

Merhabalar sevgili takipçiler,
Bugün sizlerle sevgili arkadaşım +Jülide'nin oğlu Alihan'ın doğum günü için yapmamı istediği Cars 2 temalı kurabiyelerini paylaşacağım. Daha önce şimşek mc queen kurabiyeleri yapmıştım ve yayınlamıştım ama Cars 2  temasını ilk defa çalışıyorum. Bu güzel arabaları çalışmak bir harikaydı. Onlarla şekilden şekile girdim. Pastasını ve cupcakelerini de çalıştığım bu arabaların bugünlük kurabiyelerini paylaşıyorum. Daha sonra da diğerleri :)
Daha önce hiç izlememiş olanlarınız için karakterlerin adlarını da yazdım. Belki karşılaştırıp benzeyip benzemediklerini bana da yazarsınız :)

Şimşek mc queen,                                                                                        Mc roket



 Mater                                                                                                               FrancescoBernoulli 







Görüşmek üzere sevgiyle kalın,

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...