21.07.2013

Bir Kedi Sevdalısı....

Merhabalaaarrr,
Geçtiğimiz hafta bir akşam nette gezinirken +evde yazar 'ın blogunda yayımladığı bir posta gözüm takıldı. Ücretsiz header yaptırdığından bahsediyor ve yapılanlar arasında seçim yapamadığını ve bizlerden gelecek yorumların karar aşamasında etkili olacağından bahsediyordu. Yapılan headerlara bakınca hepsine ayrı ayrı aşık oldum desem yeridir. Ama 1. ci 'yi tek geçtim belirtmeden geçemeyeceğim. :) Ne kadar güzel ve özel çizimlerdi hepsi. Çizimlere baktıktan sonra tekrar kendimi yazılanların arasında bu çizimleri kimin yaptığını ararken buldum. Kimdi kimdi adı da çizimleri gibi farklıydı evet işte buldum +She mellon .Evet o güzel çizimleri yapan güzel insan She mellon' du. Hemen bloguna yönlendim diğer çizimlerini görmek için sabırsızlanıyordum. Yaptıklarını görünce gece gece bütün uykum kaçtı ve içimi bir heyecan kapladı. Ben de istemeliydim. Bana da header yapmasını sağlamak için sıraya girmeliydim. Hemen header isteği butonuna tıkladım ve karşıma gelen yazı yüzümde bir gülümsemeye neden oldu. Artık ücretsiz yapmıyordu headerlarını, artık sokak kedileri için mama istiyordu.  Ne kadar büyük bir ücret! istiyordu :) Artık çok daha fazla heyecanlanmıştım ve hemen mail attım bir header da ben istedim. Zaten geç bir saatte yolladığım mailime cevap gelir miydi acaba kaç gün beklemeliydim yoğunluğu arasında görür müydü mailimi acaba düşünceleri arasında güzel çizimlere tekrar göz atarken mailime cevap geldi. Nasıl şaşırdığımı ve heyecanlandığımı anlatamam size :) Görmüştü işte ve cevaplamıştı. Blogumu inceleyeceğini ve uğraştığım işin çok keyifli olduğunu belirtmiş ve hiç cupcake yemediğini yazmıştı. O an kafamda resmen bir ışık yandı. Ben de bu özel ve sevgi dolu insana bir sürpriz yapmalıydım. Kedi mamasının siparişini vermiştim bile ama sürpriz daha özel olmalıydı tıpkı kendisi gibi :) Cupcake yapmalıydım hem de üzerinde kedi resimleri olan. İşlerim nedeniyle iki gün sonra yapabildiğim cupcakeleri kargoya verirken farklı bir huzur ve sevinç vardı içimde :) Eline ulaştığında keşke yanında olabilseydim de yüzünün ifadesini görebilseydim. Ertesi gün gelen beğeni mailiyle yüzümdeki şapşal ifadeyi görmenizi isterdim. İşte sevgili She mellon ile tanışma hikayem.  Uzun bir post oldu biliyorum ama bu kısacık zaman diliminde öyle tatlı anlar yaşadık ki O'nu anlatırken kısacık geçemezdim. Şimdi  ben de sıramı bekliyorum hem de sabırsızlıkla.
     Siz de özel ve güzel headerlara sahip olmak istiyorsanız yapmanız gereken She mellon'un bloguna istek bırakmak ve bir kutu kedi maması almak. Siz headerınıza sahip olurken sokak kedilerinin de doyduğunu bilmek hayatınıza ayrı bir keyif katacaktır.
     İşte bunlarda hediye cupcakelerim :)

















Sevgiyle kalın,
https://www.facebook.com/Birtatlimolasi/photos_stream









3 yorum:

  1. Tam yatmak üzereydim. İçime doğru sanki, açıp bakıp yatmak istedim:) Postunu gördüm. Acayip mutlu oldum ve çok utandım:) Ben övülmekten hep utanırım. Duygularımız karşılıklı canım, seni tanıdığım için bende mutluyum.. Header'ın içinde hala düşünüyorum.Özel olmalı ve senin kadar tatlı bir şey olmalı diye..:)
    Belirtmem gereken bir şey daha var. Yaptığım headerlarda çizilmiş vektör çizimleri kullanıyorum. Kesinlikle bana ait değil, ama grafik dünyasında herkesin alıp kullanabileceği şeylerdir.Ben sadece onları harmanlıyorum. Çizim yeteneğim şimdilik yok,keşke olsaydı..:)

    Bu harika yazı için , ve her şey için tekrar teşekkür ederim.Çok öptüm:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim çok sevgili Shemellon :) Ben çok şanslı bir insanım ki senin gibi biriyle tanıştım. Senin için yazdıklarım az bile olmuş seni tanıdıkça çok daha fazlasını hak ettiğini fark ediyorum. Sen çok duyarlı ve özel bir insansın.
      Asıl ben teşekkür ederim. Hakkımda yazdığın yazı için,headerım, blog sayfam ve her şey için çok ama çok teşekkür ederim. Sevgiler,

      Sil
    2. Blogunun faviconu da tamam:) Gördün mü?

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...