22.05.2013

Özel Tasarım Kurabiyeler

Merhabalar,
Bu ara yoğunluktan ve koşuşturmacadan bir türlü bloguma zaman ayırıp da sizlerle fotoğraf paylaşamadım. Oğlumun kreşteki yıl sonu gösterisi benim pastacılık kursum siparişler falan derken o kadar yoğundum ki her gece 2 lerde yatıyordum. Ama olsun bunlar güzel yorgunluklar. Bu arada Rumeysa Hanım için yaptığım doğum günü kurabiyelerinin fotoğraflarını sizlerle paylaşmayı ihmal etmek de istemedim. Rumeysa Hanım'ın istediği kurabiyeleri hazırlarken ben çok keyif aldım. Umarım alıcısı olan beyefendi de beğenir ve Rumeysa Hanım'da mutlu olur. Sıra fotoğraflarda buyurun birlikte bakalım :)



































Nasıl olmuş yorumlarınızı bekliyorum :)
Sevgiyle kalın ,
https://www.facebook.com/Birtatlimolasi/photos_albums

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...