26.07.2013

Silivri KAGİDER'e Teşekkürler

Merhabalar,
Bu postun  her anlamda benim için anlamı çok büyük.Birincisi Sevgili arkadaşım +She mellon 'un yeniden yarattığı blogumda  ilk yazdığım post olması. İkincisi de yaklaşık 15 gün önce tamamladığım Silivri KAGİDER'in  KOSGEB işbirliği ile düzenlemiş olduğu Girişimcilik Destek Programı için kendilerine teşekkür etmek amacıyla yapmış olduğum kurabiye ve cupcakelerle ilgili olması.
Önce birinci sebeple başlayayım. Canım arkadaşım She mellon'dan bloguma header yapmasını istedim. O headerla yetinmeyip blogumu baştan tasarlayarak harikalar yarattı. Ben blogumun bu halini çok ama çookk beğendim.  Çok teşekkür ederim Shemellon. Ellerine emeğine gönlüne sağlık :)
Şimdi ikinci sebebe gelebiliriz. Daha önceki postlarımda da bahsettiğim gibi katıldığım  girişimcilik destek programını tamamladım. Bu programda birbirinden güzel değerli 30 bayan ve çok kıymetli hocamız Sayın Cengiz Kaya ile tanıştım. Özellikle Silivri Kagider'e biz kadınlara böyle imkanlar sağladığı için teşekkürlerimi bildirmeyi bir borç bilirim.Programın bitmesine 1-2 gün kala bu iş böyle kuru kuru bir teşekkürle olmaz deyip kurabiyeler ve cupcakeler hazırladım.Herkes tarafından çok beğenildiklerini de söylemeden geçemeyeceğim :) Ancak o fotoğrafları blogumda paylaşmadığımı yeni fark ettim. İşte size teşekkür kurabiye ve cupcakeleri,

Programın adı Girişimcilik olunca kurabiyeler de bol şans,bol kazanç,sağlık ve çiçeklerden oluştu :)



O kadar bayanın içerisinde Sevgili hocamız Cengiz Kaya'yı unutmak olmazdı. Ben de unutmadım :)



 Programın hayata geçmesine sebep olduğu için cupcaklerimize de Silivri KAGİDER yazmayı uygun gördüm :)







 KOSGEB'e de etiketlerde yer vererek herkesi tamamlamış oldum :)






Bir başka postta görüşmek üzere sevgiyle kalın,
Not : Blogumun yeni tasarımını nasıl buldunuz yorumlarınızı bekliyorum :)




8 yorum:

  1. Pembe çiçekliler harikaymış:) Ellerine sağlık.. Hayırlı olsun diploman da.:) Daha çok yazı bekliyoruz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canım :) İnşallah bundan sonra çok daha fazla yazıyla karşınıza geleceğim :)

      Sil
  2. Hayırlı olsun.İnşallah emellerinize ulaşırsınız.Ben güneş açanları sevdim sanırım.Sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim bahçe perim .Sanırım güneş açanları ben de çok seviyorum ki onları yaparken benim de içimde güneş açıyor :) Sevgiler,

      Sil
  3. Hayırlı olsun çok güzeller hepsi ya hayran kaldım. Çok özendim valla bende böyle güzel cupcakler yapmak isterim çok eğlenceli görünüyor :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim Gamze Hanım :) Özenmenize hiç gerek yok eminim isterseniz siz daha güzellerini yapabilirsiniz :) Sevgiler

      Sil
  4. Az önce ***shemellon*** sayesinde keşfettim blogunuzu. Çalışmalarınızda başarılar dilerim bol kazançlı, bereketli olması dileğimle sevgiler... Betül AŞKAR

    YanıtlaSil
  5. Merhabalar Betül Hanım, Ben ne kadar şanslı bir insanım ki Shemelleon' u tanıyorum ve sayesinde sizlerle tanışma fırsatı buluyorum . Güzel dilekleriniz için çok teşekkür ederim. Sevgiler,

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...